Facturatie

Om meer tijd aan zorg te kunnen besteden, hebben wij de facturatie uitbesteed aan Infomedics. Zij versturen onze facturen en indien nodig wordt een eigen bijdrage door hen aan de patiënt doorberekend. Om dit voor ons te kunnen doen, heeft Infomedics de juiste gegevens nodig. Wil je daarom zo vriendelijk zijn om het juiste e-mailadres en mobiele telefoonnummer bij de balie door te geven? Dan weten we zeker dat de factuur goed terecht komt.

Het komt helaas wel eens voor dat de factuur als spam-mail wordt aangemerkt. Om je beter van dienst te zijn, zetten we hieronder wat puntjes op een rij om de facturatie vlekkeloos te laten verlopen. Zo worden eventuele onduidelijkheden weggenomen.


Geef eventuele wijzigingen van je e-mailadres, telefoonnummer en adresgegevens zo snel mogelijk aan ons door.


De eerste factuur van Infomedics kan in de spambox terecht komen. Check daarom de dagen na de behandeling ook daar of je de factuur hebt ontvangen.


We adviseren je het e-mailadres van Infomedics op te slaan in je adresboek.


Zo zorg je dat berichten van onze facturatiepartner in de inbox terecht komen.


Indien je geen toegangscode per SMS ontvangt, dan beschikken wij waarschijnlijk niet over je meest recente mobiele telefoonnummer.


Download je de factuur vanaf een mobiel apparaat? In dat geval wordt de factuur weergegeven in de map Downloads/Bestanden. Ga dus naar een van deze mappen als de factuur na het downloaden niet direct in het scherm verschijnt. Het kan ook zijn dat de factuur als pdf-bestand links onderin het scherm verschijnt.


Regel eenvoudig je facturen via www.infomedics.nl.


Vragen? Bel Infomedics op 036-2031900 of stuur een e-mail via www.infomedics.nl.